Wednesday 11 February 2015

Testimoni Set Kurus yang meletop!!

Salam semua..alhamdulillah diberikan kesihatan yang baik hingga sekarang..   Ramai antara kita dah dengar kan macam-macam testimoni set kurus shaklee nie kan.. dan yang paling best ramai yang telah berjaya..yang penting sekali hanya konsisten jer... saya tak boleh nak cakap 100% yang set kurus ni boleh menguruskan..kang orang saman saya plak.... :) 


Hari nie saya nak share testimoni sendiri plak..(dgn malu2nye..hehe).. 

Nie sebab saya consume set kurus shaklee secara consistent.. Alhamdulillah berjaya kurungkan apa yg perlu saya kurangkan.. Set yang saya ambil adalah yang bajet punya..tak sangka plak dengan set bajet pun saya dah dapat hasilnya.. (ikut kemampuan seseorang yer..tak perlu nak ikut orang lain).. kalu berkemampuan boleh ambil set yang lain-lain satu persatu..tak salah pun.. selepas itu saya add lagi ESP untuk menggantikan sarapan pagi saya..dan Saya add lagi Herblax untuk detox segala toksin dalam badan. 

Saya cunsume set bajet Alfalfa,lecthin ,herb-lax dan ESP.. boleh refer pada gambar.. dari 68kg ke 59kg.. berat badan kurang dalam masa 2 bulan.. sangat teruja... 

Kalau ada benar-benar nak bajet, boleh cuba Alfalfa + Lecithin nie. Kalau retail price lebih kurang dalam RM100 sahaja. Untuk kegunaan 2 hingga 3 bulan atau lebih, bergantung kepada penggunaan masing-masing. Satu botol Alfalfa saiz kecil mengandungi 330 pil tablet manakala Lecithin mengandungi 180 kapsul.


Di Shaklee, ada beberapa produk asas adalah digunakan untuk menurunkan berat badan. Di sini disenaraikan beberapa set kurus yang ada ditawarkan.
  • Set Budget
  • Set Premium
  • Set Kurus untuk ibu menyusu
  • Set Lengkap.

Untuk konsultasi penggunaan dan pertanyaan  boleh hubungi saya
Noor Syafinaz
♥ sms/whatsApp: 016-6154992
♥ Emel : effinaz_07@yahoo.com.my
♥ Fb: Like www.facebook.com/vitaeffinazshope
























No comments:

Post a Comment