Monday 13 April 2015

Ini lah saya..Keinginan Saya..


Mungkin ramai yang masih belum mengetahui siapa diri saya sebenar kan.. okey.. mari saya ceritakan serba sedikit tentang diri saya.. nama betul saya adalah noor syafinaz bt mohd hasani. Tahun ni saya berusia 31 tahun pada bulan november..(rasa cam muda je lagi)..dah bersuami dan anak 3 orang..2 perempuan 1 lelaki.. Saya berasal dari kuala lumpur..tapi my perent orang perak.. kira kategori org perak la jugak ni..hehe.. Suami saya berasal dari dunggun terengganu.. merantau ke negeri orang..keje dinegeri orang.. so menetap pun di negeri orang..sebab beli rumah pun di negeri orang..hehe di hulu selangor.. 

Saya bekerja sebagai Quality Control Exe di sebuah kilang pengeluaran makanan sejuk beku.. Alhamdulillah saya mendapat keje yang berdekatan dengan rumah..dengan hanya 10 minit perjalanan.. dekatkan..hehe.. senang sebab nak ulang alik ambik anak sekolah.. 

saya mula berkecimpung dalam dunia biz shaklee nie..bila saya dah mencuba produknya. First yang saya ambik adalah ESP..lepas saya rasa kehebatan ESP nie..dari situ saya cuba satu persatu produk ini.. dan saya rasa semua produk ada kehebatannya tersendiri..

Then saya mengambil keputusan untuk memulakan biz ini.. sikit demi sedikit.. dengan bantuan Master Nur zahirah dan rakan-rakan.. saya dapat menjalankan biz ini dengan baik.. saya pun baru nak membangun dalam biz nie..


Kenapa saya perlu biz nie???
  1. Ingin mengubah kehidupan saya agar lebih selesa
  2. Ingin menjadi suri rumah yang berpendapatan tinggi
  3. Ingin menjaga sendiri anak-anak, supaya mereka membesar di depan mata.
  4. Ingin kan kewangan yang kukuh dan bebas dari segala hutang
  5. Ingin bebas dari masa, supaya masa saya penuh dengan keluarga dan Allah
  6. Ingin membantu ibu bapa dan membalas jasa-jasa mereka
  7. Ingin membantu adik-beradik supaya mereka juga boleh mengubah kehidupan mereka
  8. Ingin membantu mereka-mereka di luar sana untuk menambahkan pendapatan
  9. Ingin membantu mereka-mereka yang ada masalah kesihatan, agar mereka lebih jadi sihat dan besemangat
  10. Saya NAK,Saya MAHU,Saya MESTI, dan Saya telah dapat dan akan dapat itu semua

Alhamdulillah..sekarang saya akan menuju ke situ..dan banyak yang perlu saya lakukan untuk keluarga saya,ibu bapa saya, adik-beradik saya, kawan-kawan saya, dan yang paling penting buat customers dan downline-downline saya. Kita sama-sama bangkit dan bangun dalam membina kehidupan yang lebih selesa..Jom kita support sesama kita..saya perlukan sokongan korang..dan korang pun akan dapat sokongan saya..k In Sya Allah... 


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Noor Syafinaz
♥ sms/whatsApp: 016-6154992
♥ Emel : effinaz_07@yahoo.com.my






















No comments:

Post a Comment