Sunday 12 April 2015

Turunkan berat badan dalam masa 4 bulan

Gempak tak tajuk..eh boleh yer..kalu korang usaha bersungguh.. 

Kita tgk persoalan nie :

Soalan : Saya bakal melansungkan perkahwinan dalam dalam 4 bulan lagi dan sekarang dalam proses menurunkan berat badan. Adakah ia boleh membantu saya turunkan badan dalam tempoh ini dan diet apakah yang patut saya lakukan?

Jawapan :
Anda berpeluang untuk turunkan berat bada dalam tempaoh ini dengan matlamat 2-4kg satu bulan. Cara yang berkesan dan selamat adalah melalui diet rendah kalori yang seimbang dan senaman. Kurangkan pengambilan makanan tinggi kalori seperti makanan bergoreng, bergula tinggi dan pilihlah makanan rendah kalori dengan meningkatkan pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan segar.

Tip cara pinggan makanan sihat :-

  • 1/4 pinggan makanan berkanji
  • 1/4 pinggan makanan berprotein
  • 1/2 pinggan sayur-sayuran


Saranan: senaman dilakukan sebanyak 4-5kali seminggu selama 30-45 minit setiap sessi  

==================================================================================
Igauan untuk semua bakal pengantin yang mengalami masalah berat badan.. ikuti langkah-langkah tersebut.. In Sya Allah.. Tak sia-sia usaha korang..

Dengan produk shaklee..korang boleh pilih supplement apa yang boleh menolong korang untuk mendapatkan berat yang di ingini.. 

Nak saya tolong untuk mendapatkan berat badan idea.. Saya sedia membantu..


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Noor Syafinaz
♥ sms/whatsApp: 016-6154992
♥ Emel : effinaz_07@yahoo.com.my



No comments:

Post a Comment