Thursday 23 January 2014

Bersama SHAKLEE

Ok permulaan..
Shaklee..pada mulanya tidak tahu akan kewujudan product ini..tapi semasa didalam pantang dan kebetulan pantang bersama kakak..ternampak kakak menggunakan product ini..di sebabkan saya tidak pernah ambil apa-apa product kesihatan atau apa-apa suppliment..jadi tidak menghiraukan product ini..

lepas sebulan berpantang di rumah mak..balik berpantang sendiri di rumah sendiri..dengan 3 orang anak.. berpantang kali ini cukup mencabar kerana menjaga 3 orang anak..tapi takpe satu cabaran..beruntung nya saya mendapat suami yang banyak membantu dari segi memasak, membasuh dan sebagainya..itu pun di lakukan sebelum suami pergi kerja..selepas suami pergi kerja semua hal-hal rumah saya yang uruskan..

Dari situ teringat balik product yang kakak saya guna..cari sedikit info..dan terniat ingin mencuba.. dan kebetulan kawan sekerja suami adalah salah seorang pengedar..pada awal bulan 8 dan masih dalam pantang katakan pada suami ingin mencuba product ini...terus suruh en.suami belikan.. iaitu ESP Shaklee..ia memberikan saya tenaga pada badan dan mempercepatkan proses pemyembuhan pada tempat czer saya..setelah hampir 2 bulan mencuba product nie..saya sangat berpuas hati...

INFO ESP 

Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
• Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
• Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
• Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada
keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian
menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
• Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

No comments:

Post a Comment